سهیل سهیل ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

برای ستاره زندگی ام سهیل

یاور جاده

1391/11/9 23:08
نویسنده : بابا
96 بازدید
اشتراک گذاری

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ 

    در دلم دردی است از این روزگار                   روزگار نانجیب و بی وفا

          روزگاری که اسیرش جان من                      با غم ودردش فقط دل آشنا

   خنثی     

دردلم آهی است قد آسمان                     که وجودم را به یغما می برد

  در غروب غربتم جا مانده است                  او وجودم را چه زیبا می برد

  خنثی    

شادی از این کلبه من پرزده                     غصه همدم با دل تنهای من

    کوله باری ازغمم ای دوستان                    کوست آن پیدای ناپیدای من

          خنثی           

  آرزوهایم همه مردندومن                         درخیال خام خود جا مانده ام

       بحر مواجی زشادیها بودم                       حال در درد و غمان وامانده ام

خنثی  

  جامه امید من را روزگار                          پاره کرد و عشق ما را باد برد

تکه قلب مرا این نانجیب                                تا سرای ناکجا آباد برد

  خنثی        

      مانده ام در انتظار یاوری                           که شبی ازجاده پیدایش شود

 تا دل این بی کس شهر غمان                  عاشق آن قلب شیدایش شود

                                                                                       کیومرث.د.ش                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)